کمی تا خنده
 
تنهایی من

 

 

 


قضيه عمل كردن دماغ دخترا داره جدي ميشه در حد ختنه كردن پسرا

 


يه دفعه از پدربزرگم پرسيدم چه وقتي بيشتر از هميشه ضايع شدي؟ گفت: «اون قديما وقتي که هنوز خيلي جوون بودم و تو دهاتمون زندگي مي‌کردم، يه روز دختر خالم اومد در خونمون و گفت: بيا بريم خونه ما، اونجا خاليه! من هم خوشحال شدم و دنبالش رفتم.
وقتي در رو باز کرديم و رفتيم تو ديدم که راست گفته، هيچ کس تو خونه نبود. دختر خالم گفت: من مي‌رم تو اتاق تو هم 5 دقيقه ديگه بيا تو. منم 5 دقيقه ديگه رفتم تو ديدم همه مي‌گن: تولد تولد تولدت مبارک..! » پدربزرگ به اينجا که رسيد ديگه حرفي نزد. ازش پرسيدم:خوب که چي؟ چه ربطي داشت؟ گفت: « آخه لخت رفته بودم تو!! »

 

 

امروز صبح وايسادم کنار خيابون تاکسي بگيرم ، يه لکسوز کنارم وايساد ؛ ما رو ميگي خودمونو جمع جور کردم و با خودم گفتم بابا تو اين شهر هم پيدا ميشن کساني که جلوي ما پسرا ترمز کنن که يهو در باز شد و ديدم مامانه شلوار بچه شو کشيده پايين ميگه جيش کن پسرم جيش کن آفرين !!!


يکمي بخنديم...

در يخچال رو باز کردم يه پشه در حالي که داشت فحش مي‌داد ازش خارج شد :|


--------------------------------------------------------------------------------

يه بار تو تاکسي از سر حجب و حيا خودمُ چسپوندم به در نخورم به دختره.
دختره گفت آقا اين مسخره بازي ها چيه درست مثل آدم بشين ديگه!!!!
آدم نميدونه بايد چيکا کنه ...
بـــه خــــُـُـُدا :(


--------------------------------------------------------------------------------
يارو شب خواب ميبينه تو بازي کامپيوتري زنشو کشته، بيدار ميشه ميبينه زنش کنارش خوابيده ميگه: خاک تو سرم يادم رفت save کنم :-)))


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
يه دوست دخترم نداريم
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
عوضش يه اعصاب راحت،
يه کيف پر از پول،
خوردن ساندويچ فلافل با ترشي بودن هيچ گونه کلاسي،
يه عالمه انتخاب،
اصن يه وضي:D
 


--------------------------------------------------------------------------------


تو کلاس آئين نامه سرهنگه پرسيد: کي ميدونه کجا دور زدن ممنوعه؟
يکي دستشو بلند کرد وگفت:
"تورفاقت"!
:)

 

--------------------------------------------------------------------------------
نصيحت کردن در خانواده ها بايد ساماندهي بشه..
يني مثل معاينه فني يه برچسب بزنن روت که قبلا نصيحت شدي, دوباره يکي نياد در مورد همون موضوع حرف بزنه.....
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


ديشب تو يه مجله خوندم كه قليون چه ضرري واسه سلامت بدن داره
مردم از ترس
بچه ها بيايد به هم قول بديم ديگه تا اخر عمر مجله نخونيم:|

 

--------------------------------------------------------------------------------
يه سري لذت ها هم مختص ايرانه. مثلا يه پول پاره‌پوره رو يجوري به يه راننده‌اي، بقالي… بدي ازش خلاص شي. آدم احساس پيروزي مي‌کنه:D

 


--------------------------------------------------------------------------------

 

اخرسوتي...دوست دختر سابق

ديدم يه شماره غريب اس ام اس داده: "چطوري مهندس بي معرفت؟"
زدم: شما؟
زد: "يکي که با وجود همه بي معرفتيات دلش طاقت دوريتو نداره و هميشه برمي
گرده طرف تو."
يکم فک کردم و گفتم: "نيوشا تويي؟ برگشتي ايران عسلم؟ نيوشا از اون موقع
که تو رفتي از دلتنگي تو و تنهايي دارم ميميرم، اما چون ميدونستم هيشکيو
مثل تو نمي تونم دوست داشته باشم سمت هيشکي نرفتم."
گفت: "من نيوشا نيستم، فک کنم با وجود نيوشا بايد به من بگي دوست دختر سابق."
کلي فک کردم قبل نيوشا با کي بودم،
زدم: "ياسمن تويي؟ تو دوست دختر اول و آخر من و ملکه آرزوهاي مني تا ابد،
سابق چيه، ميگن دلتو به هرکي بار اول ببازي ديگه بقيه عشقا برات بي رنگ
ميشه و منم که دلم به تو قفل شده نفس."
گفت: "من ياسمن نيستم، حالا که اِنقد سرت شلوغه کاش لااقل يادگاري ازت تو
دلم نبود."
کلي فک کردم خدايا يادگاري تو دل؟ کدومشونه!؟
گفتم: "ستاره تويي؟ بايد قبول کني براي ما زود بود و آبروي خودمون ميرفت،
صد بار بهت گفتم اون بچه رو بنداز، هنوزم دير نشده، اگه بندازيش ميتونيم
تا ابد با هم بمونيم زندگي من، هنوزم جدايي از تو رو باور نمي کنه دلم."
گفت: "احمق، من عاطفه ام، فک نکنم بشناسي، با اينکه آخرين ديدارمون 2
ساعت پيش بوده، نمي خواد بقيه رو رو کني کثافت، حيف من که وسط کلاس از
دانشگاه برگشتم اومدم دم خونه دنبالت بريم بيرون با هم دور بزنيم."
منم با كمال پررويي زدم:
"عاطفه، ميدونستم تويي عزيزم، داشتم اذيتت
ميكردم ببينم چقدر دوستم داري و روم حساسي!؟!


*******************************

 


هــــزار راه هــســــت اما هـيــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـيــف نـيـســـت ...

 

 

ه
وقتـي يه زن ســيگار کشيد يعنــي ديگه گريه جواب نميده و وقتي مــردي اشک ريخت بدون کار از ســيگار کشيدن گذشته .

 


خواستم بپرسم چند فروختي؟
يادم آمد گفته بودي مفت هم گران است
بي معرفت من همين يک دل را داشتم...

 

 

ته خنده...


.

.

.

 

.

.

.

ترس پسرها از ازدواج دل بستن به يه دختر نيست، دل بريدن از بقيه دخترهاست...

.

.

.

اينقــد بدم مياد از اينهايي که دماغ ميخرن چسبشو نمي کنن!!!!

.

.

.

کاش يکي بود تو اينترنت چايي پخش ميکرد ديگه از پا کامپيوترم بلند نميشديم

.

.

 

.


.

.

.


.

.

.

با توجه به نزديک شدن قيمت نان به سکه، بزودي نان به شکل :
ربع نان، نيم نان، تمام نان،
طرح قديم (برشته)،
طرح جديد (دور خميري)
عرضه مي گردد.. . . .

.

.

.

زن از شوهرش مي پرسه: عزيزم! تو زن خوشــــــگل دوست داري يا زن با شعور؟

شوهرش مي گه: هيچ کدوم عزيزم! من تورو دوست دارم!!
 

.

.

.
.

.

به سلامتي پسري که اگه قشنگ ترين دختره دنيارو هم تو خيابون ببينه سرشو ميندازه پايين و زيرلب ميگه: ......
ميرم جلوتر شايد بهترشو ديدم...!!

.

 


.
.

به اين نتيجه رسيدم كه بعضي چيزا رو دارم

بعضي چيزا رو ندارم

مث? معرفت دارم ولي لنگه ندارم  !

.

.

.

به سلامتي هر کس که درونش داره ميسوزه اما ترجيح ميده لبهاش و بدوزه

.

.

.

.

 

.

.

.

.

ايناي که از خيابون يه طرفه رد ميشن،هم چپ نگاه ميکن هم راست

اينا همونايي هستن که هم از دشمن نارو خوردن هم دوست

.

.

.

نقطه؟ چين

خوشه ؟ چين

پاور؟ چين

گل؟ چين

دست ؟ چين

مو؟ چين

عرق؟ چين

ته ؟ چين

دامن ؟ چين چين !

ببين چين تا کجاي زندگيمون نفوذ کرده !

.

.

.

.

همانطور که ديگر شلوار پاره نشانه فقـــر نيست !

ســـــکوت هم نشانه ي رضايــــت نيست….

.

.

.

يه عاشق ميگه :

اگه اتفاقي واست بيفته ؛ ميميرم !

اما ….

يه رفيق ميگه :

اگه بميرم هم نميذارم اتفاقي برات بيفته … !!!

.

.

.

بچه که بودم از خواب بيدار ميشدم مامانم ميگفت زود باش

برو دست و صورتت رو بشور .شيطون گوشه چشمات جيش کرده.

چقدر ناراحت ميشدم..فکر مي کردم مگه من دستشوييشم.
چقدر بي خوابيها کشيدم شبها

تا ببينم کي مياد گوشه چشمم جيش ميکنه که بزنم داغونش کنم.

.

.

.

يادش بخير قديما ميرفتي نونوايي، يه دونه يي بدون صف بود

الان پنج تايي ده تايي بدون صفه !

 

 

خداوند زمين را آفريد و گفت :
به به چه زيباست.سپس مرد را آفريد و گفت : جانمي اين ديگه آخرشه !
و بعد هم زن را آفريد و با کمي اخم گفت : اشکالي نداره آرايش ميکنه !!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

فردوسي حکيم بزرگ ايراني که همه قبولش دارن ميگه:
که پيش زنان هرگز راز مگوي ، چو گويي ، سخن بازيابي به کوي !
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 22:31
رضاروستایی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید قسم به تيم استقلال قسم به سيماي فوتبال از برگ گل نازک تري از هر چه گويند بهتري تيمها فراوان ديده ام استقلال توچيز ديگري روي گلهاي نرگس/بدون رنگ قرمز 1000دفعه نوشتم بدون ابي هرگز روي گلهاي اقاقي/با يه مداد ابي 1000دفعه نوشتمزنده باد استقلالي
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی من و آدرس reza1375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3776
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3776
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1